کوپن و کد تخفیف

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

بهترین ساعت‌های هوشمند دارای GPS

چهارشنبه 27 شهریور 1398
  • نویسنده :
  • بازدید : 37 مشاهده

با وجود ساخته شدن برای دویدن، Garmin Forerunner 45 به اندازه کافی باریک و هوشمند است تا برای یوگا، عاشقان باشگاه و کسانی که به دنبال شمارش قدم‌های خود هستند، مورد استفاده قرار بگیرد. این ساعت هوشمند می‌تواند ضربان قلب شما را نمایش دهد و با استفاده از GPS، مقدار مسافت طی شده و جزئیات این چنینی درباره ورزش را در اختیار شما قرار می‌دهد تا تسلط کامل بر تمامی آن‌ها داشته باشید. با اتصال به گوشی هوشمند خود، با نوتیفیکیشن، اطلاعاتی مانند تعداد قدم، کالری سوزانده شده، انرژی بدن و میزان توان شما برای فعالیت‌ها را یادآوری می‌کند.

 

اگر میزان استرس شما افزایش یابد، راه‌هایی برای آرامش به شما پیشنهاد می‌کند و همراه با یک مربی که به Garmin Coach معروف است، تمرینات شخصی سازی شده مخصوص به خودتان را پیشنهاد می‌دهد. در SmartWatch Mode، تا یک هفته باطری را در خود نگه می‌دارد و در GPS Mode این عدد به ۱۴ ساعت می‌رسد. این ساعت در چهار رنگ و دو اندازه عرضه شده است. بنفش، سفید، مشکی و قرمز با اندازه‌های ۳۵ و ۴۲ میلی‌متری که هر دو یک قیمت دارند.

 

ساعت هوشمند Garmin Forerunner 35 ترکیبی از طراحی جذاب، قابلیت‌های سطح بالا و یک قیمت معقول است که آن را به بهترین ساعت دارای GPS در بازار تبدیل می‌کند. با صفحه نمایش مستطیل شکل و رزولوشن بالا می‌توانید به راحتی از آن در روز و شب استفاده کنید. با اتصال به گوشی هوشمند اندروید یا آی او اس خود، می‌توانید از مزایای اپلیکیشن رایگان Garmin’s Connect نیز استفاده کنید.

 

عملکرد GPS ساعت Forerunner 35 بسیار سریع است و هر جا که باشید به خوبی کار خواهد کرد؛ حتی زیر یک درخت. بهترین تمام این موارد، مانیتور نشانگر ضربان قلب است که از بند اضافه برای آن استفاده نمی‌کند. با قابلیت توقف اتوماتیک نیز می‌توانید در هنگام دویدن، هر زمانی که توقف کردید میزان پیشروی و جزئیات مربوط به آن را مشاهده کنید.

 

اگر به دنبال یک ساعت هوشمند دارای GPS با قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار هستید، باید به دنبال برندهای کمتر شناخته شده بگردید. ما در این بازه ساعت Bip از برند Amazfit را پیدا کردیم که قابلیت‌هایی شبیه به Garmin را با کارکردی در حد قیمت خود به اجرا می‌گذارد. با استفاده از تکنولوژی GLONASS و GPS خود، موقعیت شما را به خوبی نشان می‌دهد. Bip از مانیتور اندازه‌گیری ضربان قلب نیز بهره می‌برد و می‌تواند فعالیت‌های شما را به خوبی نشان دهد. با اتصال آن به گوشی هوشمند خود، می‌توانید بسیار دقیق‌تر از این ویژگی‌ها بهره‌مند شوید.

 

کمپانی آن تضمین داده که با یکبار شارژ می‌توانید تا ۴۵ روز از آن استفاده کنید. با استاندارد IP68، این ساعت ضد گرد و خاک و ضد آب نیز هست. بهترین مورد آن چیست؟ طراحی آن برای یک ساعت زیر ۱۰۰ دلاری بسیار مدرن و جذاب است. می‌توانید آن را از بین رنگ‌هایی چون مشکی، سفید، سبز و قرمز انتخاب کنید.

 

بسیاری از ساعت‌های دارای GPS، طراحی را اولویت خود قرار نمی‌دهند؛ اما Polar V800 در این باره سنت‌شکنی کرده است. با طراحی سنتی ساعت‌های هوشمند و صفحه نمایش مستطیلی شکل که با بند‌های آن به خوبی هماهنگ شده، جلوه بسیار خوبی به آن داده است. تعداد قدم‌های شما و دیگر موارد ضروری را در هنگام دویدن نشان می‌دهد و به لطف سیستم GPS، هر چقدر هم که سریع بدوید، موقعیت شما را بسیار سریع نشان می‌دهد.

 

Polar این ساعت را به آموزش‌های تمرینی نیز مجهز کرده است. می‌توانید از بین تمرینات متنوع، انتخاب کنید و پروسه آن را طی کنید. بهتر از تمام این‌ها، با ارائه حسگر ضربان قلب نشان می‌دهد که چگونه بر روی سلامتی شما تاثیر داشته‌اند. Polar V800 یک ساعت هوشمند با تمام قابلیت‌های ممکن است. برای خرید آن باید آماده خرج کردن کمی پول اضافی برای بستن آن به دست‌های خود باشید.

برند Garmin به ساعت‌های هوشمند دارای GPS خود مشهور است و این را برای سال‌ها انجام داده‌اند. پس دیدن این برند برای چندمین بار در این لیست جای تعجبی ندارد. ساعت Garmin Vivoactive 3 Music، یکی از آخرین تولیدهای این کمپانی است که با قابلیت‌های جذاب و نگاهی ویژه به عاشقان موسیقی طراحی شده است. اول از همه باید اشاره کرد که این ساعت دارای GPS، دارای برنامه‌هایی است که از یک دویدن صبحگاهی تا یوگا در عصر را پوشش می‌دهد. با این حال باید اشاره کرد که با روشن کردن GPS، باطری آن تنها ۵ ساعت دوام خواهد داشت. برای شخصی سازی هر چه بیش‌تر ساعت می‌توانید هزاران اپلیکیشن و پوسته رایگان را از طریق Connect IQ دانلود کنید.

 

اما درباره قابلیت‌های موزیک آن صحبت کنیم. Garmin این ساعت را با حافظه داخلی بسیار خوبی عرضه کرده و می‌توانید ۵۰۰ آهنگ را درون آن قرار داده و به صورت مستقیم از ساعت آن‌ها را گوش کنید. هیچ نیازی به گوشی هوشمند نخواهید داشت. می‌توانید اپلیکیشن‌های استریم را نیز دانلود کرده و از آن‌ها روی ساعت خود استفاده کنید. گلس آن از جنس بسیار مستحکمی ساخته شده و نمایشگر نیز با رزولوشن ۲۴۰×۲۴۰ بسیار شارپ به نظر می‌رسد. اگر به دنبال گوش دادن به موسیقی همراه با داشتن قابلیت GPS هستید، این ساعت مناسب شما خواهد بود.

 

 

moz

heisenberg

weheartit

fitday

hubpages

 

 

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش